- Regisztráció

 

Fontos tudnivalók

 

A javítandó eszközhöz szükséges mellékelni az alábbi szerviz űrlapot.

Kitöltés

 

Az űrlap hiányában nem kezdjük meg a javítási/bevizsgálási folyamatot, ebben az esetben pedig a hozzánk eljuttatott javítandó eszközre tárolási díjat számolunk fel (részletek alább)!

 

Szervizdíjaink:

Díjaink és további információk

 


 

Szervizünkbe idegen készülékeket, modelleket nem tudunk fogadni!

Az általunk nem forgalmazott készülékek esetén, mivel nem ismerjük, nem rendelkezünk hozzájuk alkatrészekkel és a gyártókkal sem vagyunk kapcsolatban, így segíteni sem tudunk érdemben.

 


 

 

Garancia időn belüli eszköz esetén:

 

  • garanciális meghibásodás esetén javítás vagy csere: 0 Ft
  • ha a szerviz a tesztelések, ellenőrző mérések alapján megállapítja az eszköz hibátlan működését, illetve nem garanciális meghibásodását: 50%-os kedvezménnyel számolt normál szervíz óradíja 9 500 Ft + Áfa / óra (19 000 Ft - 50%), a nálunk vásárolt termék esetén, de minimum 4 500 Ft + Áfa alapköltség.

Nem garanciális eszközök javítása:

  • Nálunk vásárolt, gyári állapotú berendezések hibafeltárására és javítására, a munkadíjból 50% díjkedvezményt biztosítunk!
  • A vizsgálat kedvezmények nélküli alapdíja 19 000,- Ft + Áfa / óra, ami tartalmazza az írásos dokumentálást, tájékoztatást és az egyeztetésre fordított időt is.

 

  • Óradíjként kerül felszámításra minden olyan idő, ráfordítás, egyeztetés, dokumentáció, ami a munkafolyamatok során elengedhetetlenül szükséges, mint egyedi egyeztetések, tesztelés, anyagfelhasználások a hibafeltárás, javítás folyamán, valamint a dokumentáció készítés és adminisztráció, ami a javításhoz szükséges.
  • Amennyiben nem tudunk kapcsolatba lépni az ügyféllel és így nem tud döntést hozni, sem írásban sem telefonon keresztül, abban az esetben a javítást felfüggesztjük.
  • A javításra vonatozóan, az arra előzetesen küldött javítási költségbecslés jelenti a kiindulási alapot, de amennyiben az valamilyen okból 10%-nál nagyobb mértékben emelkedne, arról a szerviz írásos tájékoztatást küld és újbóli megerősítés szükséges a költségemelkedés esetén a javítás befejezéséhez.
  • Az elvégzett vizsgálat díja mindenkor felszámításra kerül, így a hibátlan működést mutató nem-, vagy csak gazdaságtalanul-javítható berendezések esetében is.

 

  • A javításokról a megadott e-mail címre küldünk értesítést, illetve telefonon is értesítjük.
  • A szervizünk a teszteredményekről és/vagy javításról írásos beszámolót biztosít.
  • Partneri jogviszonyban, a kedvezmény-kategóriának megfelelő engedménnyel számoljuk a díjakat, illetve a felhasznált, beépített alkatrészeket.
  • A vizsgálati díjak jóváírásával kapcsolatban fontos tudni, hogy az elvégzett munka valahol mindenképpen megjelenik a költségek között. Az idő alapú vizsgálati díj a javítás előfeltétele, hiszen annak hiányában nem lehet megkezdeni semmilyen érdemi munkafolyamatot.
  • Garanciális javításokat és munkadíjkedvezményeket a nálunk vásárolt, idegenkezűségtől mentes termékek esetén tudjuk biztosítani. Előfordul, hogy egy garanciaidőn belüli termék "nem garanciális", ami lehet nyilvánvalóan szemmel látható, megfigyelhető, de sok esetben ez csak a későbbi hibafeltárás/vizsgálat alkalmával derül ki, mely esetekben erről szintén az alapbevizsgálási feltételek és díj felszámolásával együtt tájékoztatjuk a megrendelőt, hogy tudjon dönteni a térítéses javítási megbízásról.
  • A hatékony javítást, hibafeltárást a hiánytalanul, minden ismert és pontos részletet tartalmazó leírás alapján tudjuk megkezdeni. További tesztelés, felmérés és vizsgálat szükségessége esetén az a szerviz óradíjakkal megfelelően kerül felszámításra.
  • Csak olyan hibára vonatkozóan végzünk felmérést, ellenőrzést, amelyet a leírásban megfogalmaznak.
    Amennyiben az adott berendezésre szeretnének vizsgálatot, általános ellenőrzést, karbantartást, kalibrációt, arra vonatkozóan az igényt is szükséges jelezni. Ellenkező esetben csak a megadott hiba feltárásával és javításával foglalkozik szervizünk. Ezt az alábbi űrlapon a hibaleírást követően lehet kérni.
    - Pl.: egy konkrét hiba elhárítása esetén az eszköz rendelkezik más hiányosságokkal is, de erre vonatkozó korrekció, javítási igény nincs (kijelző villogás, alacsony fényerő, hangos ventilátor), így ezekre vonatkozó vizsgálatot nem folytatunk, aminek az idejét, díját a megrendelőre kellene hárítanunk. Csak abban az esetben végzünk bármilyen további ellenőrzést, ha mint megrendelő azt külön kéri.
  • A szervizbe küldött eszközöknél, ha a konfigurációk, beállítások korlátozva vannak, szükséges számunkra hozzáférést biztosítani (jelszavak, kódok, kulcsok), ezek nélkül nem tudjuk diagnosztizálni, javítani a berendezéseket. Amennyiben előbbiek hiányoznak, szükséges „resetelnünk”, illetve a beállításokat vissza kell állítanunk a gyári alaphelyzetbe.
  • Kiadott árajánlatok tekintetében, azok érvényességi ideje 8 munkanap, illetve fenntartjuk a jogot a gazdasági és pénzügyi körülmények okán az árváltozásra.
  • A javítást vagy el nem fogadott árajánlatot követő 30-adik naptári naptól tárolási díjat számítunk fel, melynek mértéke az eszköz méretétől, jellegétől függően változik, és mértéke 40 Ft-tól 150 Ft/nap összegig terjed, az elvitel napjáig. Cégünk a megadott e-mail-címre és telefonszámra igyekszik ismétlőleges értesítést küldeni.
  • A javítást vagy el nem fogadott árajánlatot követő 270 nap elteltével cégünk intézkedik a berendezés hivatalos elektronikai hulladékként történő kezeléséről, elszállíttatásáról, melyet követően cégünk mentesül minden további kötelezettségtől a termék vonatkozásában. Az eltelt időszaknak megfelelően, a felmerült költségek behajtásának jogát fenntartjuk.