Belépés - Regisztráció

Általános Szerződési Feltételek

Viszonteladók és telepítők számára kialakított rendszerünkkel igyekeszünk a vásárlást kényelmessé tenni.

Végfelhasználó vállalkozások és intézmények részére is (Magánszemélyeknek nem!) biztosítunk vásárlási lehetőséget a számukra kialakított feltételekkel.

Az alábbi lehetőségekkel állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére:

Megrendelés lehetőségei: A megrendelt termékek átvételi lehetőségei:
- Webáruházunkban - Cégünk telephelyén történő személyes átvétel
- Faxon - Futár által történő továbbítással
- E-mail-en - Kiszállítással (saját gépjárművel)
- Személyesen  
- Telefonon  További részletek: Itt!       <<< Szállítási feltételek >>>

A termékek vételára nem foglalja magába az összeszerelés, telepítés, konfigurálás, műszaki tervezés, tanácsadás, egyedi oktatás költségeit, ezekre igény esetén cégünk külön tesz ajánlatot, így lehetőséget biztosítunk a szolgáltatások megrendelésére.

  •     Üzembe helyezés (egyedi ajánlat alapján)
  •     Helyszíni telepítés (egyedi ajánlat alapján)
  •     Oktatás, kezelői tanfolyam, stb... (egyedi ajánlat alapján)

Weboldalunkon közzétett árak, mennyiségi és raktárkészlet függvényében érvényesek, ebből kifolyólag NEM minősülhetnek nyilvános ajánlatnak!
Amennyiben Cégünk visszaigazolása a termék fajtájában, mennyiségében vagy szállítási határidejében, illetve szállítási díjában, költségeiben eltér az eseti megrendelésben szereplőtől, akkor új ajánlatnak minősül és Szállító csak a Megrendelő azonos tartalmú visszaigazolását követően köteles teljesíteni!

Árkategóriák és kedvezmények

  • Listaár: Általános végfelhasználói ár, értékbeli megkötés nélkül.
     
  • Kedvezmény 1-es ár (Végfelhasználóknak fenntartott kedvezményes ár)
    A kategóriába tartozik:
    - Végfelhasználó szervezetek, vállalkozások, amennyiben a féléves vásárlásuk nettó értéke meghaladja az 500.000 Ft-ot.
    - Oktatási intézményeknek, és közhasznú, kiemelten közhasznú alapítványoknak, amennyiben a fél éves vásárlásuk nettó értéke meghaladja a 200.000 Ft-ot.
     
  • Kedvezmény 2-es ár (Alap viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    - Cég, vagy vállalkozó amennyiben bemutatja vállalkozásának okmányait, adószámát az Agenda-Age Kft.-nél és a tevékenységi körét igazoló dokumentummal igazolni tudja, hogy az általuk forgalmazott termékkör továbbértékesítése, illetve beépítése, telepítése szerepel a tevékenységei között.
     
  • Kedvezmény 3-as ár (Viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    -Cégünknél regisztrált viszonteladók, amennyiben féléves vásárlások nettó értéke meghaladja a 500.000 Ft-ot.
     
  • Kedvezmény 4-es ár (Viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    -Cégünknél regisztrált viszonteladók, ha forgalmuk értéke az éves 3 millió forintot meghaladja, és a fizetési, együttmőködési morál vevő részéről a cégünk vezetői által elfogadásra került. Amennyiben a viszonteladóval, mint partnerrel előzetes megállapodás alapján külön feltételeknek megfelelően erre vonatkozó megállapodás született, mint referencia, vagy mint a cégvezetőség által piaci, stratégiai szempontból fontosnak minősített ügyfél.
     
  • Kedvezmény 5-ös ár (Viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    - Cégünknél regisztrált viszonteladók. Külön tett ajánlat és szerződés alapján (projekt, kiegyenlített előrendelés, egyedi import árurendelés, szállítási ütemterv szerinti szállítás és egyedi vásárlási szerződés, nagyértékű rendelés előlegszámlán történő finanszírozása...).

 

Fizetési feltételek, lehetőségek

Cégünknél a vásárlás elsősorban számla alapján történik.  
Készpénz: Ennek külön feltételei nincsenek, lehetősége a mindenkori korlátozó jogszabályokban meghatározott összeghatárig alkalmazható.
Bankkártya: Maestro, MasterCard, VISA, által kibocsátott PayPass, Chip, és normál mágnescsíkos kártyákkal is lehetőség van a számlák helyszíni kiegyenlítésére. 
Banki átutalás lehetőségei: Két lehetőség van a bankon keresztüli utalásra, a szerződés, és minősítés függvényében, melyek pontos részletei alább olvashatók.


 

Átutalás lehetőségei

Előreutalás, mely esetben cégünk előleg bekérő dokumentumot állít ki megrendelőnek. Ez egyben bizonyos termékek egyedi beszerzése esetén előfeltétel.

  •    Nem minősített partnerek számára az átutalással történő kiegyenlítés egyetlen lehetősége.
  •    Egyedi beszerzés esetén előfeltételként cégünk előleg bekérő dokumentumot állít ki minden megrendelőnek, aki annak kiegyenlítésével aktiválja megrendelését.
  •    Kiegyenlítetlen, lejárt határidejű számlák esetén, a szerződött, minősített ügyfelek számára is ilyen módon van lehetőség átutalással fizetni.

Halasztott fizetés
Cégünk lehetőséget ad halasztott fizetésekre, a minősített, szerződött cégek, vállalkozások számára egyedi összeghatárok megállapítása mellett. Ennek feltételeit a felek külön szerződésben az alábbi adatok pontos meghatározásával, és függvényében rögzítik.

  •     Fizetési haladék ideje
  •     Készfizető kezes(ek)
  •     Fedezet, garancia elbírálás
  •     Bank garanciák
  •     Kozkázatelemző és Biztosító általi feltételek, és adatok
  •     Társasági szerződés és Cégbírósági végzés
  •     Szállítási keretszerződés megkötése!

Késedelmes fizetések kezelése!

Cégünk által megbízott behajtásra szakosodott, Európa és egyben Magyarország területén teljes körű kintlévőség kezelési szolgáltatást nyújtó csoport által az alábbi áthárított díjtételeket számítjuk fel azon ügyfeleinknek késedelmi díjként, akik a szerződés szerinti kötelezettségüknek nem tesznek eleget.

A felszámított díjak tekintetében sem kedvezményt sem más csökkentő tételt nem áll módunkban figyelembe venni, mivel a díjtételeket „Behajtó cégcsoport” a táblázatban szereplő módon számítja fel az Agenda-Age Kft. részére is.

A felszámított díjak a kintlévőségek kapcsán számlánként kerülnek kalkulációra a behajtó cég által, az alábbi táblázatoknak megfelelően.

A behajtási díjtételek a késedelmi kamatot nem tartalmazzák.

A késedelmi kamat mértéke a késedelembe esés dátumától, a kiegyenlítés napjáig, azaz Agenda-Age Kft.-hez történő megérkezésig eltelt időszakra fizetendő meg, melyről „Késedelmi kamatértesítő” kerül megküldésre.
 

Behajtással kapcsolatos díjtételek

30.000 HUF értékhatár alatt:

0-30 nap 50%
31-90 nap 50%
91-180 nap 50 %
181-360 nap 50 %
360 napon túl 50 %


30.000 HUF feletti, 500.000 HUF értékhatár alatt:

0-30 nap 10%
31-90 nap 15%
91-180 nap 18 %
181-360 nap 20 %
360 napon túl 25 %

A fenti díjtételek változásának a joga feltétel nélkül fenntartva, a választott behajtó cég behajtási díjtételeinek, illetve módosításoknak megfelelően!

A webáruházban publikált áraink tájékoztató jellegűek, függnek a mindenkori raktárkészlettől és nem minősülnek nyilvános ajánlatnak ! ! !

 

Cookie (süti) használatról:

A cookie-k („sütik”) olyan rövid szöveges fájlok, amelyeket a megtekintett honlapok helyeznek el a számítógép böngészőjében.

A cookie-k nem csatlakoznak az Ön rendszeréhez, és nem károsítják az Ön fájljait. A cookie-k lehetnek „állandó” vagy „ideiglenes” cookie-k. Az állandó cookie-t a böngésző egy meghatározott időpontig tárolja, feltéve, hogy azt a felhasználó korábban nem törli, az ideiglenes cookie-t azonban a böngésző nem tárolja, az a böngésző bezárásával automatikusan törlődik.

Annak érdekében, hogy weboldalunk a lehető leghatékonyabban működjön, mi is cookie-kat használunk. A cookie-k által egy honlap felismeri a visszatérő felhasználókat, valamint lehetővé teszik számunkra, hogy adatokat gyűjtsünk felhasználóink viselkedéséről, például arról, hogy Ön melyik országban csatlakozott weboldalunkhoz, milyen böngésző szoftvert és operációs rendszert használ, mi az IP-címe, milyen oldalakat tekintett meg honlapunkon, mely funkciókat használta. Személyes azonosításra alkalmas adatokat nem gyűjtünk, kivéve, ha azokat Ön önként adja meg. Az adatokat honlapunk továbbfejlesztéséhez, látogatottságunk elemzéséhez, reklámstratégiánkhoz használjuk fel. Amennyiben a süti (cookie) elhelyezéséhez Ön nem járul hozzá, azt a saját böngészőjében elvégzett beállítások (tiltás, visszavonás) útján teheti meg. Ebben az esetben ez bizonyos szolgáltatások igénybevételét korlátozhatja vagy megakadályozhatja.

Általános Információk:

Jelen weboldal, ahol ezt az adatvédelmi nyilatkozatot, szabályzatot, tájékoztatót olvassa a jelenlegi felhasználó, (továbbiakban: weboldalunk, weboldal) oldalain és aloldalain megjelenő adatok, információk, feltételek kizárólag tájékoztatási célt szolgálnak, azok teljességéért, pontosságáért felelősséget nem vállalunk. A weboldalunkon elhelyezett információkért, illetve a weboldalunkról elérhető további más tulajdonban lévő weboldalak információiért felelősséget nem vállalunk és nem ellenőrizzük a tartalmi helyességét, helyt-állóságát, illetve aktualitását.

A weboldalunk megtekintésével, letöltésével a látogató elfogadja a weboldalunkon elhelyezett adatvédelmi nyilatkozat feltételeit, meghatározott pontjait. Amennyiben nem ért egyet feltételeinkkel a weboldalt hagyja el és ne látogassa. A Weboldalunk teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldalunk előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldalunkon található képi, illetve írásos tartalom egésze, vagy csak egy részének bármely formában történő másolása, átruházása, terjesztése, reprodukció létrehozása. Ezenkívül a nyilvánosság számára elérhetővé tenni, nyomtatott formában tárolni, amennyiben a személyes használat mértékét meghaladja.

A weboldalunk, illetve annak tulajdonosa(i) olyan károkért nem tartozik, nem tartoznak felelősséggel, amelyek a weboldal használatával, hiányosságaival, hibáival, használhatatlanságával, rosszindulatú vírusok, tartalmak, adatátviteli hibáiból adódnak. Továbbá harmadik személy által publikált, információk, fájlok, irományok, nyomtatott anyagok, amelyek a weboldalunkkal kapcsolatban hozhatóak. A weboldalunkhoz, -ra, illetve a weboldal kapcsolati elérhetőségeire eljuttatott személyes adatokat csak kapcsolattartás céljából használjuk fel. Továbbá az Ön által engedélyezett weboldalunkon feltüntetett 3. személy részére juttatjuk el az ide látogató kérésére. Az adatvédelmi irányelvek felelőse a weboldal domain címének igénylője.

A weboldalunkra látogató felhasználó, elfogadja, hogy a weboldalon feltüntetett partnerek, linkek tulajdonosai felhasználhatják a személyes adatait üzletszerzés céljából. További tájékoztatás: Ip címét, és internetes elérhetőségeit a weboldalunk látogatása alkalmával a böngészőn keresztül tárolhatja a szerver kiszolgáló információ technológiai rendszere, különböző forgalmi, látogatottsági statisztikák készítése, rosszindulatú vírusok, tartalmak, támadások beazonosítása végett és az adatok feldolgozása céljából az adatfeldolgozó információ technológiai rendszer, vagy személy részére átadja.

Kapcsolatfelvétel:

Ha Önnek bármilyen kérdése, megjegyzése vagy aggodalma van ezzel a cookie / süti használati, adatvédelmi szabályzattal vagy a webhely adatgyűjtési eljárásaival kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a honlapunkon található elérhetőségeink egyikén,