- Regisztráció

BÉRLET

Miért ajánljuk a céget? 

2006 óta van jelen Magyarországon, és  stabilan tartja pozícióját, megbízhatóan működik azóta is. Könnyen, és gyorsan tudunk az Online kapcsolat segítségével kötelezettség nélküli kalkulációt készíteni a lehetséges bérleti konstrukciókra.
  • A GRENKE az információtechnológiai, telekommunikációs, valamint irodatechnikai eszközök és megoldások vezető európai finanszírozási specialistája.
  • 1978-ban cégalapítás Baden-Badenben. – Több, mint 3 évtizedes tapasztalat.
  • 2006 óta Magyarországon – Ismerik a hazai gazdasági helyzetet, jogrendet, lehetőségeket, piacot.
  • 1997-től Németországban részvénytársaság, 2000-től a frankfurti tőzsdén. - Stabilan tőkésített társaság. - Biztos refinanszírozás, zavartalan üzletmenet.
  • 31 ország, több, mint 100 fiók, folyamatos növekedés. – Nemzetközi tapasztalat.

Konstrukció

  • A finanszírozás alsó határa: nettó 200.000 Ft/szerződés/számla – Akár egészen kis értékű eszközök is finanszírozhat egy rendszer elemeiként.
  • Önerő nem szükséges.
  • Kiszámítható költségek.
  • Futamidő: 24-60 hónap. – Futamidő végén újabb eszköz helyezhető ki, a követelményekhez igazodva.
  • A díjfizetés: negyedéves vagy havi.
  • Díjfizetés módja: csoportos beszedési megbízás – nincs késedelem
  • ÁFA: időszakonként kerül felszámításra. – Visszaigényelhető
  • Széles ügyfélkör részére elérhető: egyéni és társas vállalkozások, önkormányzatok, költségvetési intézmények.
ÜGYMENET
  • Korszerű, automatizált gyors rendszer:
  • Egyszerű, gyors lebonyolítás – döntés órákon belül.
  • Szállítói számla kifizetése rövid határidővel - nő a likviditás.

Működése:

  • Ön leszállítja az árut/szolgáltatást, kiállítja a számlát
  • Feltölti rendszerükbe a számlát, ők aznap elutalják a bruttó számlaérték 80%-át.
  • A vevője kiegyenlíti feléjük a számla értékét
  • A fennmaradó 20%-al a költségek levonása után elszámolnak Ön felé.
Az ajánlat elkészítéséhez minimálisan szükséges adatok:
  • bérlő neve,
  • bérlő elérhetőségei,
  • eszköz leírása,
  • ár, 
  • futamidő

Bírálathoz szükséges dokumentumok:

  • Aláírási címpéldány másolat
  • Személyi igazolvány és lakcímkártya másolat
  • Előző évi mérleg és eredménykimutatás (amennyiben nem tölthető le online felületről)
  • Esetenként tárgyévi főkönyvi kivonat
  • Valamint adatainak megadása szállító részére, amelyek így online érkeznek a rendszerbe.

Előnyök:

  • Javuló likviditás: kiállított számláit azonnal megfinanszírozzák, így nem kell várnia akár hónapokig pénzért
  • Kedvezmények a szállítóknál: a megteremtett likviditásnak köszönhetően akár azonnal fizethet beszálíítóinak, így elérhetővé válnak a készpénzes fizetésekkel együttjáró engedmények és kedvezmények
  • Versenyelőny a konkurenciával szemben:a finanszírozás adta likviditásnak köszönhetően adhat vevőinek hosszabb fizetési haladékot, így versenyelőnyhöz juthat konkurenciájával szemben
  • Javuló pénzügyi háttér: hosszútávon erősítik pénzügyi helyzetét, javítjuk hitelképességét. A faktor-finanszírozás nem növeli hitelkitettségét.
  • Biztonság: megvizsgálják és folyamatosan monitorozzákk vevői hitelképességét, biztosított finanszírozás esetén átvállalják vevői nemfizetési kockázatát is.
  • Egyszerűbb vevő menedzsment: mi gondoskodunk követeléseiről, a felszólítási eljárásról, ön pedig egyszerűen nyomon követhet mindent a személyes ügyfélportálján keresztül.